låt dessa veckorna gå snabbt

2011-03-17 | 08:42:30 | Personligt




dålig uppdatering, men har knappt suttit vid datorn alls på sistone.

Har skrivit in mig på körskola iallafall, gjorde de i fredags. Om allt går som det ska så har jag mitt körkort om 7 veckor. Ska ha min första körlektion (med körlärare) imorgon 07.30. Varning för att jag somnar vid ratten. Är sjukligt nervös, har aldrig kört i stan förut, har mest kört här ute som jag bor, visst är här trafik men inte lika mycket som i stan. Aja, jag är ju där för att lära mig och bli van. Nu ska jag snart ta på mig och ge mig iväg i kylan till bussen och till jobb. Börjar elva och måste ta bussen 09.51. Det suger väldigt mycket kan jag tala om speciellt när man somnade vid 1 igår och vakna halv 7 imorse och inte kunde somna om. Förresten vaknade jag med en stor klump i halsen, åh nej inte halsfluss nu igen var min första tanke. Det försvann sen dock, men är rädd att den kommer tillbaka. Har redan haft två halsflusser i slutet på förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback