Love and other drugs

2011-03-07 | 23:34:52 | Film



Idag har jag varit och sprungit, Min bror frågade mig om jag ville följa med honom och springa nu ikväll och det ville jag. Jag har fått så dålig kondition på sistone så nu är det hårdträning som gäller.
I lördags såg jag förresten en fin film, nämnligen Love and other drugs. Bästa filmen jag sett på länge. Att det var just Jake Gyllenhaal som spelade huvudrollen gjorde den faktiskt lite bättre. Måste se den igen snart, så himla fin och faktiskt väldigt rolig!


Kommentarer
Elvira säger:

Har varit sugen på att se den ett tag, mycket tack vare att just Jake är med.

2011-03-08 | 10:52:21
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback