härliga fredag

2011-03-04 | 15:59:44 | Personligt




Idag är de fredag och en fredag jag längtat efter, jag är äntligen ledig både idag och imorgon. Hela helgen kommer bara bli en myshelg med film och god mat. Jag är väldigt trött efter mina medeciner jag går på. Idag är det jag som står för middagen ikväll och det blir Vegetarisk Pappardelle med Timjan och svampsås hade jag tänkt. Ska iväg och handla senare! Blev lite ledsen när jag vaknade idag eftersom inte Vampire Diaries sändes igår i USA så jag kunde inte se på det idag när jag vaknade, det är liksom min fredags rutin, gör alltid min fredagsmorgon lite bättre. Sänds inte förän i April igen så är lite ledsen över det hehe.

Däremot blev jag lite gladare när jag fick ett mail från cdon.com och såg deras erbjudande "2 tv-serier för 399" Fast rätt många att välja mellan så kan inte bestämma mig som vanligt - One Tree hill säsong ett? (kollar inte på OTH nu förtiden så har ingen aning om vad som händer där nuförtiden men fram till fyran var serien svinbra) Glee säsong ett? - Gossip Girl säsong ett? (Samma med GG, fram till tvåan svinbra, slutade kolla efter halva trean.) - True Blood?

Förlåt för min dåliga uppdatering på sista tiden, men min bärbara dator har gått i sönder och denna jag använder nu är så seg att den snart kommer gå i sönder, (och om ni inte förstod vad jag menade med det så menar jag att jag antagligen snart kommer slå i sönder den)


Trevlig Fredagskväll!

Kommentarer
Elvira säger:

Såg också det där erbjudandet, men Glee är den enda serien (av dem du nämnde) som jag inte har.

2011-03-04 | 18:31:00
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback