några dagar

2011-05-25 | 22:09:38 | Personligt




Har inte sagt något om konserten i Lördags, men det gick bättre än förväntat faktiskt. Fick många fina kommentarer från folk efteråt och de blir man ju glad av. Annette skickade också ett jättefint sms till mig efteråt och Dario sa också fina saker. Jag behöver det eftersom jag alltid har en tendens att trycka ner mig själv lite tyvärr. Efter konserten drog jag till Linas killkompis där de var förfest, det var riktigt riktigt roligt och vi drog inte ner i stan förän lite innan ett. Sen drog jag och Måns på efterfest det var rätt kul fast jag var astrött haha. Vi gick hem vid halv 6 på morgonen och då hade de redan ljusnat, svårt att sova men det gick tillslut.

Igår var det en rolig kväll, var på sir henrys med Michelle och kollade fotbollen (MFF-Hbgay) där var inte så mycket folk men vi satt med Michelles killkompis som också var där och trots att matchen blev avbruten så blev det en rolig kväll. Michelle och jag blev bjuda på dricka och jag har inte druckit så mycket på länge.. Full på en tisdag är inte så vanligt i mitt liv fast det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback