repade idag

2011-05-15 | 18:45:27 | Musik



Är fortfarande helt blown away by Hailey Reinhart i American Idol, she better win!

Repade idag, gick sådär eftersom jag festade i fredags och var hundvakt till en liten Mopsvalp igår tills idag (sov i min kompis lägenhet för hon jobba natt) och eftersom den lille snarkade så somnade jag rätt sent och sjöng inte upp innan heller så kom jag inte riktigt upp i vissa höga toner så bra som jag ville men när jag kom hem sjöng jag upp och då gick det mycket bättre även om de inte gick riktigt lika bra som innan men tror de är för att jag är så hängig idag. Sen alltid lite nervöst att sjunga med liveband när man alltid sjunger accapella så ibland kom jag av mig så känner mig lite nervös nu eftersom vi bara har en genomgång precis innan konserten på Lördag. ahhhhh! Kill me now so I don't have to suffer typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback