Lite som hänt på sistone.

2011-09-08 | 10:24:47 | Personligt

Redan torsdag idag men jag har varit dålig på att uppdatera. Helgen var kul i fredags var jag och Michelle i Malmö och åt middag hemma hos Strömnes med han och Ted. På lördagen var jag först på förfest hemma hos en som heter Marcus och de åkte till Hbg men jag ville inte följa med så jag drog hem till KP och mötte upp Michelle sen hämtade Johanna oss så åkte vi ner till stan. Sen sov Michelle och jag hemma hos Måns som vanligt hehe.
Stannade hemma hos Måns hela Söndagen orkade fan inte röra mig och (väntade på att Michelle skulle komma tillbaka), vi beställde pizza, kollade på TV och såg premiären av Idol. I måndags var de BoIS och vi var var på Sir Henrys innan och drack och pratade. Ebba kom också, har inte träffat henne på evigheter. BoIS vann =D så efter matchen drog vi tillbaka till SH och firade lite och i Tisdags så var jag och tatuerade mig =D

och nu är jag sjuk, hatar att vara sjuk. Jag vaknar alldelles för tidigt också av mina täppna näsa. ÅE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback