Obsessed

2012-01-14 | 16:07:12 | Personligt

Det är verkligen jobbigt när man har sett alla avsnitt av en serie som finns ute och man måste se ett avsnitt i veckan. Hatar det, man glömmer liksom bort en del på en vecka. Därför jag älskar att se serier som redan gått ett tag, gärna några säsonger. Lost började jag inte se förren sommaren 2010 när alla säsonger var ute. Samma med The L Word. Så jäkla bra att slippa vänta hela tiden. Desutom är de asjobbigt när de blir pauser på några månader. Nu Har jag sett färdigt Pretty Little Liars iallafall, allt som har gått på TV. Började ju kolla på de i September förra året tror jag de var och då hade ju redan hela första säsongen gått och de var så bra för då kunde jag kolla på flera avsnitt om dagen. Nu får jag vänta, och jag som är besatt av PLL. Riktigt jobbigt. Ser iallafall på The Vampire Diaries, de två avsnitten som jag missat men det är inte alls lika bra som PLL för tillfället. Är helt deppig nu hah. Någon som kan rekommendera en serie? jag har inte sett Greys Anatomy kanske borde se de, men sjukhus serie låter rätt trist (förutom scrubs) men alla säger ju att GA är så bra så kanske.



Kommentarer
Elvira säger:

Själv älskar jag Grey's. Men ibland kan det bli rätt deppigt, och då slutar det med att jag gråter floder. Har börjar följa komediserien 2 Broke Girls, och den tycker jag är rätt rolig.

2012-01-15 | 17:04:26
Bloggadress: http://youngfoolishhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback