Sydney 12.29

2012-03-15 | 02:29:00 | Personligt

Hej mina vänner!

Sitter här ashungrig men orkar inte gå upp utan ligger i sängen och kollar lite på internet. Idag ska jag gå en barista kurs så förhoppningsvis lär jag få ett jobb på något trevligt café efter. Börjar bli tråkigt och rastlöst om dagarna eftersom alla andra jobbar eller pluggar på universitetet. Men dock så kommer Nina och co till Sydney imorgonbitti och det ska bli så galet kul att träffa henne igen!

Igår hade jag astradigt och letade efter jobb hela dagen sen på kvällen gick jag ut och åt sushi i min ensamhet, nä måste hitta jobb nu! Jag har ätit så mycket sushi på sistone att jag klassar mig själv som professionell pinnätare, oklart vad alla asiater i denna stad skulle säga men dem frågar vi inte.

I tisdags tog Hugo, hans kompis James och jag ett kvällsdopp i våran pool (altså ja denna byggnaden där jag bor, vi har både ett litet gym, pool och spa) Det var väl trevligt. Vet inte vad det är med mig och franskar, jag drar mig till franskar och dom drar sig till mig. Min lilla franska bakrund som spökar kanske. Börjar dock tröttnar lite nu, vill träffa annat folk med typ lite svenskar!!

Nu nu ska jag gå göra lite pannkakor (LÄS; Hälla vatten och skaka mixen sen på plattan åh klart sen med färdig vipsgrädde) sen till poolen snabbt med hugo.


Nån fransk som känner mina franska rumskamrater, lite skum kille haha
<3



Trackback