And All i could do was cry

2010-08-25 | 19:50:00 | Personligt



Idag har jag jobbat i 3 timmar men tro mig det är mer än tillräckligt. Ingenting att göra nästan, våran högsäsong är på sommaren och hela sommaren har det varit fullt med folk men nu är det knappt ingen alls. Jättetråkigt även fast det är skönt att det har lungnat sig. Har varit riktigt varmt denna sommaren och det har inte varit kul i köket i all den värmen, dubbelt så varmt inne i köket med fritöser och grillmaskin.
Flera av vår personal slutar nu, sju stycken faktiskt. Några ska börja plugga, andra ska ut och resa och vissa har fått bättre jobb. Jag är glad för deras skull även om jag tycker det är lite tråkigt. De som ska/har slutat är några av de jag tycker allra bäst om. Tur att det finns vissa bra kvar iallafall.

Vad jag har gjort i dag då? jo, skrapat bort tuggummi under borden den första timmen även lite snusprillor satt fast under borden. Nu har jag tappat matlusten i typ en vecka. Människor är grisiga på riktigt, det är en av de saker jag lärt mig under denna tiden på Burger King.


Trackback