jag är listberoende

2010-08-29 | 20:52:52 | Listor


January Jones


Vad gjorde du kl. 08 i morse?
sov till halv 9
Vad gjorde du för 15 minuter sen? lyssnade på musik
Det sista du sa högt? jag tror jag sjöng, minns inte var ett tag sedan nu
Vad har du druckit idag? mineralvatten och milkshake.
Vad var det senaste du åt? lax med nypotatis och sås
Vad var det senaste du köpte? glass
Vad är det för färg på din ytterdörr? trä
Vad är det för väder hos dig nu? har börjat mörkna ute och är kallt
Godaste glassmaken? choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag vet ärligt talat inte.
Sover du tungt? Ibland.
Drömmer du mardrömmar? i perioder kan jag drömma mardrömmar varje natt men var ett tag sedan nu *peppar peppar...*
Favoritklädsel? klänning tror jag
Favoritlåt just nu? When i look at you - Miley Cyrus
Vad ser du om du tittar till höger? min tv
Vad gör dig glad just nu? Vänner serien som jag har sätt flera avsnitt av de senaste dagarna, har alla säsonger och kan se dem om och om igen.
Vad ska du göra härnäst? gå och lägga mig och läsa, jag har sjukt trött efter denna helgen och ska upp och jobba igen imorgon.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? trött
Favoritgodis? saltlakris och choklad
Kläder just nu? stor skjorta och strumpbyxor
Hur många kuddar sover du med? tre
Spelar du något instrument? Gitarr, fast kan inte så bra ännu :p
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska men när jag blir äldre tänker jag bli morgonmänniska istället haha, tycker det verkar vara härligt att gå upp sådär tidigt och vara pigg för en gångsskull och bara sitta och njuta av morgonen.
Vad är viktigast för dig? Många olika personer/saker.
Är du kittlig? Ja men inte jätte
Snarkar du? nepp
Stjärntecken? tvilling.
Äckligaste insekten? spindel
Stökigt eller välstädat? Välstädat tack, men tyvärr är jag slarvig. Ska bättre mig.
Vad längtar du efter med just nu? USA resan med Lovisa och mitt körkort
Hur lång är du? 162 cm.
Tycker du om kinamat? ja, väldigt mycket
Vad dricker du till frukost? juice helst.
Är du en beroendemänniska? Ja vem är inte?
Känner du nån med samma födelsedag som din? nej
Har du nån gång testat narkotika? nej
Välj ett ärr på din kropp? jag är BK märkt altså Burger King märkt från fritösen på jobb, har ett stort ärr på armen därifrån.

Listan tog jag här!

Kommentarer
Elvira säger:

ett ärr från fritösen låter inte kul!

2010-09-02 | 14:38:05
Bloggadress: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback