Dec. 25, 2010

2010-12-25 | 18:44:14 | Personligt


Charlotte Kemp Muhl

Känns som jag inte sovit på en vecka, jag är så trött att jag till och med missbrukade cappichino på jobb och egentligen hatar jag kaffe. Hade egentligen tänkt att stanna inne idag och mysa, läsa harry potter eller kolla på en bra film, men som de ser ut nu så kanske det blir en liten runda i stan ikväll. Eftersom de tydligen är en massa folk ute i stan på julhelgen och alla tyckte jag var "knäpp" som inte skulle ut idag så får väl kanske följa med ut då om jag orkar, har inte bestämt mig ännu. Att gå ut känns rätt trist efter att ha varit i Miami.

Förresten är min Locktång awesome, lockade de igår innan vi åkte till mormor (fick locktången igårmorse i min julstrumpa) och jag har inte ens sprayat håret och ändå är lockarna kvar idag! När jag hade min förra locktång blev de platt igen efter typ två timmar så himla tråkigt speciellt när man hade lockat håret inför utgång.

Kommentarer
Elvira säger:

Jösses, vilken snygg människa!

2010-12-25 | 22:17:21
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback