Julafton 24 December 2010'

2010-12-24 | 22:16:16 | Personligt

Kära ni, hoppas ni haft en lika fin jul som jag. Dagen började med ett besök hos Farmor där våra kusiner från pappas sida också var och där bytade vi julklappar. Sedan var det dags att åka hem till Mormor där de bara var min familj och såklart mormor. Där kollade vi på Kalle Anka som alltid, (Pappa, Mamma & bror såg också.) och visst är det lika underbart som alltid? och mes som jag är fick jag tårar i ögonen av askungen hahaha, orkar inte med mig själv ibland. Sedan blev de dags för Julmiddag och sedan Paketsöppning. Jag fick bl.a. tre par örhängen, locktång, En kokbok med cupcakes, Pengar, En bok med The Beatles, presentkort på Ansiktsbehandling och så får jag två presenter senare eftersom de inte kommit ännu (försenat med posten.)

Imorgon ska jag jobba, känner mig inte speciellt motiverad för det såhär dagen efter julafton. Hoppas på att det är roliga folk att jobba med. Min bror fick några Stephen King skräckfilmer som vi ska kolla på nu, annars längtar jag efter att få lägga mig och läsa Harry Potter som jag nästan har läst ut nu.


God Jul och Gott nytt år!

Kommentarer
Elvira säger:

Låter som att du hade en fin jul och fick fina klappar!

2010-12-25 | 11:47:34
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback