nu är jag hemma efter fem veckor i paradiset

2010-12-04 | 00:43:44 | Personligt

Kom hem imorse, en helt underbar resa. Den bästa jag någonsin gjort. Resan började med Los Angeles där vi stannade i tre nätter sedan vidare till Miami Beach där vi gick bartender utbildning i tre veckor, vi bodde på ett hostel hela klassen plus lärarna, där bodde en massa unga människor från hela världen. Det var helt galet kul, saknar det väldigt mycket. Vi alla i klassen blev som en enda familj, vi var både svenska och norskar. Jag har aldrig haft så kul och gjort så mycket, massa kärlek till er alla. Vi var alla en enda familj, alla var med alla. Efter tre veckor där drog Lovisa och jag iväg till New york där vi var i fem dagar, vi shoppade mest, åkte skridskor på Rockafella Center, gick på musikal och såg frihetsgudinnan och hände en massa sjukt där också.

Jag kan verkligen säga att jag lärt mig så mycket, jag är inte samma människa nu som när jag åkte och det är jag glad för. Jag har lärt mig mycket om mig själv och en del saker som jag borde vetat förlängesedan. Alla människor borde göra en sånhär resa, speciellt komma i en sådan underbar klass som jag kom i, det är vänner för livet det och jäkla bra vänner för den delen också<3


Jag, Nina, Jannicke, Ilona och Hege.


Nästan hela gänget, kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback