Tisdag

2010-12-07 | 14:29:05 | Personligt


Georgia May Jagger


Har precis tagit en varm dusch och nu ska jag börja göra mig iorning, Camilla kommer och hämtar mig om en stund så ska hon, jag och Daniela till Sandra och hänga lite. Har inte träffat dem sedan jag kom hem från USA. Vi ska nog bara skvallra, mysa och åka pulka haha. Känner mig inte redo för all snö ännu när man precis kommit hem från värmen men jag hoppas jag vänjer mig vid snön snart.

Nu ska jag bara välja vad jag ska ha på mig, köpte så mycket fina kläder i USA att jag knappt kan bestämma mig. Vi hörs kanske senare annars hörs vi imorgon!

Kommentarer
Elvira säger:

Låter som en mysig tisdagskväll!

2010-12-07 | 17:14:46
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Elvira säger:

(sv) Har själv tvekat fram och tillbaka, men känner att det jag är inne på nu är någonting jag kan leva med. Vad tatuerade du för motiv?

2010-12-08 | 20:30:41
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback