den längsta listan i blogghistorien men när man inte har något bättre för sig så varför inte.

2010-12-14 | 00:02:48 | Listor



vad heter du?
sophia

ålder? 20!

vad gör du? lyssnar in mig på musik, msn;ar

vad längtar du till? julafton eller nä först julshopping och så harry potter på bio imorgon som jag viserligen redan sätt men ändå!

vad händer i helgen? julfest på lördag sedan blir det nog inte så mycket mer

senaste hånglet? Hhihihi jag fann mig en engelskman i miami..

hände nåt mer? HEHEH..... nej, inget mer snusk.

vad har du på dig? myskläder

favoritöl? gillar inte öl egentligen men typ heineken och corona

vad blir du glad av? vänner, musik, filmer, skratt, kärlek ja en massa

vad blir du ledsen av? när man blir sårad, olycklig kärlek, när mina ciggaretter är slut, när man kommer hem från något underbart (som i miami) och allt blir så tråkigt

vad ska du göra idag? ikväll ska jag se på nya avsnittet av vampire diaries och desperate housewives

favoritsnabbmatställe? donken

vilken låt lyssnar du på nu? Oasis - Wonderwall

vad dansar du till? allt som går att dansa till

vem saknar du? alla från min underbara klass i miami

bästa hang-outet? south beach hostel i miami ;)

nåt någon inte vet om dig? ja massor men det säger jag ju inte.

hur svarar du i telefonen? hej

gör du när du är kär i fel person? blir oftast deprimerad, lyssnar på sorglig musik och gråter lite sedan röker jag alldelles för många cigaretter och hoppas det går över och det gör det ju efter ett tag.

tycker du om gul-bil-leken? ja en väldigt bra andledning till att  få slå någon!

hur mycket pengar har du i plånboken just nu? 9 amerikanska dollar!

vilken svordom använder du mest? jävlar tror jag eller fan

äger du en iPod? jaa, en ipod touch älskar den

vilken tid är din väckarklocka inställd på? ingen just nu, älskar när jag är ledig från jobb så jag kan sova så länge jag vill

hur många resväskor äger du? två!

använder du flip-flops? eh nää

var köper du dina matvaror ifrån? ica mest

skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med såklart

vilken var den senaste filmen du såg? inception, sjukt häftigt men annorlunda film.

du är ledig, umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän :)

om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? hade flyttat till London eller New York direkt

har någon någonsin kallat dig lat? haha ja

tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, jag gillar att ligga och tänka innan jag somnar

vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ingen tror jag, orkar inte kolla. Men lyssnar alltid på min ipod eller spotify

vilken är världens bästa artist/grupp just nu? The Rolling Stones kommer alltid vara världens bästa band!

har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och isåfall vad? ehh kan jag ju inte säga ju!

vad åt du till middag senast? pastasallad

använder du huvtröjor? jaaa

vilken är din favoritåk-attraktion på ett nöjesfält? flumride eller bergochdalbana, älskar när det går snabbt och utför stup!

tror du folk pratar bakom ryggen om dig? självklart alla snackar en jäkla massa skit om alla

vilket riktnummer befinner du dig i? 261

tittade du på tecknat när du var liten? haha ja, älskade disneydags varje var det fredag? saknar det faktiskt haha. jag, bror och mina bardomskompisar Julia och Caisa brukade alltid sitta och kolla här hemma med godis.

hur stort är ditt närmaste köpcentrum? centersyd är nog det dödaste köpcentrumet ever annars är där ju väla då får man köra lite längre men ändå inte så långt..

hur många syskon har du? en bror

är du blyg inför det motsatta könet? inte mer än vad jag är mot samma kön

vilken film kan du alla replikerna till? mysteriet på greveholm och love actually

äger du några band t-shirts? rolling stones, sex pistols, ramones osv..

när flög du senast? December 2010

läser du för skojs skull? absolout!

pratar du några andra språk? engelska och lite franska

diskar du din egen disk? nää, ofast inte

har du gråtit offentligt? haha, ja många många gånger

har du en stationär dator eller en laptop? laptop

försöker du alltid lära dig nya saker? ja

vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? har precis gjort min första tatuering i miami så ingen just nu. Men en piercing är jag sugen.

tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ehh, kan väl dela på notan? men om han erbjuder sig varför inte liksom?

kan du kasta macka? nej, tror inte det.

har du någonsin varit på Jamaica? nej, avundsjuk på andrea och sanna som är där nu :/ efter miami åkte dem dit.

vad har du med dig in på bion? läsk och oftast godis eller popcorn

vem är din favoritlärare och varför? BERNT, BÄST VAR HAN!

vad har du för väder? snön smälte igår av regnet så nu är det bara kallt och frostigt.

vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? ......inget? jo, foto kanske

gillar du att flyga? otroligt långtråkigt

vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? bl.a. rolig sen en jäkla massa annat men det kommer ta tid.

när sov du senast på golvet? måste varit längesedan för jag minns inte.



vilken är din favoritdrink? ja fick ju smaka en massa drinkar på barskolan gillar appeltini och pink panter

gillar du din boende-situation? hahaha nääää fyyfan hatar denna jäkla stan

hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 7-9 timmar.

är dina dagar fullbokade och stressiga? nej oftast inte men ibland så.

hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? går inte i skolan mer så nä men när jag gick ibland men det enda man gjorde var ju att prata? man pluggade ju aldrig det gjorde man nästan alltid hemma.

vilken är din favoritfrukt? äpple och hårda päron

bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha nej

hur gammal blir du nästa födelsedag? 21!!!!! WHOHOO äntligen kan jag festa på riktigt i USA, kom bara in på vissa ställen nu när jag var där men vi hade kul ändå!

är du petig när det kommer till stavning och grammatik? njee sådär

tror du på liv på andra planeter? är asrädd för det

vem var den sista personen som gjorde dig arg? en person jag inte förstår mig på och har sårat mig allt för många gånger men jag förlåter alltid

tror du att gud är man eller kvinna? man

kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror på hur personen är inte könet

vad säger du till dig själv när allt känns svårt? bäddar ner mig med en film som får mig att må bra och så lite chocklad

skulle du någonsin hoppa fallskärm? norskarna gjorde det i miami och vi tänkte göra det men blev inte av men vi såg bilder så jäkla häftigt måste göra det ;)

tycker du om att krama folk? ja

stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? väldigt, blir väääldigt irriterad

vilka böcker, om några har fått dig att gråta? inte som andra döttrar och en bok om marilyn monroe minns inte vad den heter.

vad är du allergisk mot? folk som inte accepterar andra, "folk som bara ska leka överklass"

får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland faktsikt.

om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? philippe efter min mammas kusin som dog en månad innan. Som desutom bodde i Afrika och talade franska så därav namnet.

hur mycket är klockan? 23:37

hur många kontakter har du på msn? 220 kanske borde rensa den på onödiga människor

spenderar du en regnig dag bäst? i ett fint rum där man får lov att röka och sedan med en lp spelare med vinylskivor som spelar gammal underbar musik och någon intressant människa med bra musiksmak och där sitter vi hela dagen och röker, pratar och lyssnar på musik.

vem är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? "ja haha kommer bli kul vi måste till systemet också"

pratar du med på msn just nu? daniela och sandra

pussade dig senast? jag vet inte haha

vill du kasta en sten i huvudet på? finns en del.

sov du med senast? sandra och dannie"ela"

vem fick du senast sms av? dannie


JA OCH NEJ

cyklat utan händer? ja, kunde asbra innan men nu kan jag inte längre :(

gråtit en hel natt? ja, många gånger

druckit så du spytt? nej? och konstigt är det eftersom de oftast blir lite för mycket

åkt vattenskidor? nej

åkt rullstol? tror inte det faktsikt? eller jo, fan vilket minne jag har

gjort en bakåtkullerbytta? haha ja

köpt lösgodis för över 50 kr? ja, hemmakvälls godis is the shit

haft träningsvärk? haha jooråå

önskat att du var det andra könet? nej inte alls haha

sett en kompis i rosa kanindräkt? nej tyvärr :/



senaste impulsköp? godis

om du var en blomma? skulle jag vara en ros

pryl du inte kan vara utan? mobil och plånbok

lyx är? när man unnar sig mycket

tidningar du prenumererar på? cosmopolitan

vad gör dig förbannad? vissa människor

du gör med 100 upphittade kronor? ciggaretter eller godis

när grät du senast? Igår

kram eller puss? både och!

hyrfilm eller bio? bio

natt eller dag? natt, fast helst kväll

popsnöre eller sportfåne? hahaha, ingen?

kaffe eller te? inget här heller

om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist, skulle du fortsätta dejta honom/henne? nej, självklart inte!

om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? beror på vem det är och vad det är

finns det någon du ogillar starkt? ja, väldigt men så är det väl för alla?

är du bra på att lösa konflikter eller är du konflikträdd? nej det är jag inte bra på, jag hatar konflikter faktiskt så ber dem dra åt helvete istället eller igronerar dem

är du svartsjuk? ja precis som alla andra, men inte så jätte ändå.

vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? något som får mig att må dåligt

om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? ja, om jag orkar

vad är det första du tänker på när du vaknar? om det är klockan som ringt så "åhh nä inte redan"

är du troende? ja!

tycker du om stearinljus? åhh ja, älskar det. Speciellt på vintern och runt juletid

tycker du om dr pepper? usch nej

när klippte du dig senast? innan jag åkte till miami så i slutet av oktober

är det ordning eller oreda i dina byrålådor? haha nej

har du blivit sövd någon gång? ja, läskigt

lever din mormor? jaaa älskade mormor <3

vad borde du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? kolla på vampire diaries

beskriv din humor? haha jag har både torr humor och normal humor vad som nu är noramlt men allt från how i met your mother till Eurocops busrigningar på youtube och så älskar jag kvateret skatan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback