19 December 2010

2010-12-19 | 22:08:04 | Personligt


Gemma Arterton
såhär vill jag se ut just nu, solbränd mörkhårigt långt hår med lugg.
Hade gärna gått klädd i mindre kläder också men det blir lite svårare i detta vädret.


En trevlig Julfest igår, först var vi hemma hos min barndomskompis Lina, Vi var i hennes lägenhet och hon hade bakat och jag ljuger inte om jag säger 10 olika sorters desserter/julgodis. Hon är så himla duktig och superfin lägenhet har hon, men jag har dock varit där innan. Vi var rätt många där hemma, typ 15 pers eller nått. Sedan drog vi till stan och tog lite tequila shots haha. Där träffade jag på Vicky och när de andra skulle till Tages gick jag med Vicky och hennes vänner istället dels för att jag hatar Tages. Vi gick till Henrys istället där vi shotade lite och dansade hela kvällen sen efter det drog jag, Vicky och några andra på efterfest som var super tråkig så jag vart hemma vid halv fem iallafall.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback