en liten lista

2010-12-21 | 21:23:16 | Listor

Lovar du att vara ärlig? ja!
Du heter: Sofia
Smeknamn: soffe, fia
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jeff Buckley - Hallelujah
Beroende av: musik, cigaretter

Vem behöver du mest just nu: Mitt medium!
Vad tror folk om dig? att jag är coolast på jorden haha
Stämmer det? absolut!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina läppar och ögon
Vad säger du för att imponera på någon? oj, brukar inte försöka impa på någon!
Hur imponerar man på dig? säg att du har mick jagger som farsa.
Brukar du skratta för dig själv? haha alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "är du vaken?"
Var bor du? skåne
Trivs du där: NO
Äger du några converse: japps, och snart blir jag stolt ägare till ett par till
Sprit, cider, vin eller öl: goda drinkar
Brukar du bli för full: hahahaha jaaaa, inte alltid men många gånger.
Vad har du för mobil operatör: telenor
Är du allergisk i mot något: ja, falska vänner
Har du haft sex idag: nä
Nästa mål i ditt liv: komma härifrån
Hur svarar du i mobilen: "hallå"
Vem ringde du senast? pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha minns inte ens det
Antal timmar sömn inatt: typ 9 timmar
Sov du ensam: ja, typ alltid


Brukar du komma i tid: ja, nästan alltid
När mår du bra: när jag umgås med folk som gör mig glad och när det är sommar och när jag går på konserter.
När blev du fotad senast: i lördags
Hur känner du dig nu: trött och lite besviken
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: det är bra att de finns
Vad saknar du: sommar
Hade du en bra kväll igår: nej
Favorit dryck på morgonen: äpplejuice
Rakar du benen: yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika nu när jag är ledig mycket har jag gått och lagt mig 03.00 till och med fyra ibland.
Är du blyg? beror på situationen och umgänget
Sysslar du med någon idrott: nej
Vill du hellre ha mail än brev: mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja ibland
Har du spytt offentligt: hahaha ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex
Är du nöjd med ditt liv: finns en del jag vill ändra
Är du bortskämd: llite
Vad gör du i morgon: städa och julpynta
Vad är det värsta du vet? djurplågare
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? just nu igenting för jag är helpank
Vad behöver du just nu? sommar och mina älskade vänner
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen för ingen är perfekt
Vad längtar du till? sommar och sol och reunion med bartender klassen
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, men finns få.
Vad använder du för shampoo? sunsilk
Vad är det finaste du fått? kärlek
En speciell dag du minns: träffa patti smith och marianne faithfull <3
Hur gammal är du: 21 i juni!
Tycker du om någon just nu: ja
Om fem månader: är det maj och då ska den roliga sommaren börja massa festivaler och mys med de jag gillar allra mest
Du samlar på: musik
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: 11.56
Har du sovit i din egna säng inatt: yes ma'm
Har du strumpor på dig nu: jaaa
Vad ska du göra ikväll: glo på tv
Är det okej att gråta: absolut, jag gråter jämt tycker det är skönt
När grät du senast: i lördags
Laddar du ner musik och film från Internet: nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka till london och aldrig återvända hem
Bär du glasögon eller linser: både och
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, det är viktigt att ha kläder man själv tycker om.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: det beror på när jag lägger mig kvällen innan
Har du piercing: öronen och navlen fast tog bort den i navlen
Vill du gifta dig: tror det
Vill du ha barn: vet inte
Solar du ofta: var nyss pepparkaksbrun från miami men de mesta har gått bort
Är du bra på att laga mat: ja
Gillar du att dansa: ja, älskar det
Är du flygrädd: ofta
Hur vig är du: haha nä men var rätt vig innan när jag gick på gympa
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!
Vilken är din favoritglass: ben&jerry cookie dogh
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: Im lovin' it
Vad äter du helst när du ser på film: hemmakvälls godis eller b&j glass
Bor dina föräldrar tillsammans: yeah
Har du tandläkarskräck: nej, aldrig haft
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: mörkblågrågrön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej
Röker du: yes, vet inte hur jag ska kunna sluta!
Hur ofta tränar/motionerar du: hahaha går ut med hunden?
Senaste låt du hörde: all i want for christmas i you
Vad gör du på helgerna: festar eller tar de lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback