en tråkig onsdagskväll i väntan på harry potter

2010-12-29 | 21:57:41 | Personligt

Sitter och lyssnar på lite jeff buckley, ska strax kolla på Harry Potter och de vises sten eftersom jag läst ut första boken så tänkte jag att de ska bli kul och se den igen, har inte sett den på flera år. Kanske blir ett litet Harry Potter Maraton :) Tvingade mamma att köpa den på DVD till mig idag, vi har alla filmer men hade bara ettan på VHS. Så längesedan var de som den filmen kom ut liksom. Annars har jag inte gjort så mycket annat idag, har bakat lite Cup Cakes från boken jag fick i julklapp. Varit lite besviken på vissa människor och saknat Ebba som firar nyår i Motala, hon kunde åka dit tillslut och jag är glad för henne, bästa <3

förresten var det en idiot till recensent (ja jag behövde googla det ordet) idag som gav gröna milen en två:a i betyg? vafan är det? nähe men såna filmer som är helt obegriplig att förstå som t.ex. "Du levande" ska de ge högsta betyg till.



Ebbot och jag.. Några av våra galna kvällar haha, vi är allra bäst vi två, vi vet hur det ska gå till <3

på dom två sista bilderna vet jag inte vafan vi håller med och vi skrattade så vill höll på att dö när vi såg dem men haha dom är ändå rätt gulliga haha fulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback