when i look at you

2010-12-17 | 23:50:05 | Personligt

jaha, här sitter man helt mobbad, Inte en jävel svarar heller för den delen. Sandra som jag ringt, smsat svarar inte, hon har varit död nu de senaste 12 timmarna. Får panik på sånt. Drar bara två slutsatser hon är antingen död eller bara surar på mig och eftersom hon har varit aktiv på facebook så måste jag stryka alternativ ett.

JAHA.

Har inte tid att bry mig om det nu, för imorgon ska jag jobba till fyra sen blir det Julfest hos Lina i hennes fina lägenhet, mycket trevligt. Förresten har jag suttit och lyssnat på Miley Cyrus hela kvällen bara för att reta Sandra för jag vet att hon hatar henne SÅ DÄR FÅR DU SANDRA FÖR ATT DU INTE SVARAR!!! (lite osäker på varför hon skulle bry sig men ändå, kan ju chansa på det iallafall.)
höhöhöhö

Kommentarer
sandra säger:

haha men vafan sluta jag är itne sur har sagt det ca 12521101254 ggr :p

2010-12-18 | 16:30:02
Bloggadress: http://zerozeroni.tumblr.com/
Elvira säger:

(sv) Just Kids har jag velat läsa i en evighet nu, men av någon anledning glömmer jag bort den boken när jag väl står i affären/ska beställa. Men 2011 måste jag läsa den. Och Blonde har jag varit nyfiken på bra länge nu, så gissa om jag blev glad när min mamma lånade ut den till mig. Faithfull ska jag kolla upp, så tack för tipset!

2010-12-19 | 16:37:32
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback