nu är det bestämt

2010-06-28 | 18:16:08 | Personligt

måste göra något, orkar inte sitta och vänta på att saker ska hända.
jag tänker åka som au pair till USA, jag har redan fyllt i mycket av det som ska göras i ansökningshandlingarna. Har börjat att skriva personligtbrev osv men det är lite småsaker kvar i ansökningshandlingarna och samt körkortet. Planerar att fortsätta övningsköra i sommar och sen i höst ta en intensivkurs istället. Måste dock ta ledigt från jobb då i två veckor för att man då måste vara på körskolan varjedag från åtta på morgonen tills sent på kvällen de veckorna. Men jag kör på det (haha kör.) vadå att min humor är torr?


Can't wait!!

jag vet att min design suger men det är för att det är jag som suger på photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback