Bridges of Madison County

2010-10-05 | 22:24:16 | Film




I söndagskväll såg jag äntligen "Broarna i Madison County" som jag viljat se hur länge som helst. Vilket fin och underbar film, den får mig verkligen att tänka på livet och alla de svåra val vi ibland ställs inför. Gjorde Meryl Streeps karaktär rätt val eller inte? det är en väldigt svår fråga och det är bland annat därför jag blev så ledsen för ibland finns det inget rätt eller fel. Mina ögon tårfylldes och jag blev väldigt berörd och är fortfarande det. Jag älskar filmer som får en att vara berörd flera dagar efteråt, det är inte många filmer som man känner så efter att ha sätt. Både Meryl Streep och Clint Eastwood är fantastiska i denna filmen och miljöerna i filmen likaså. Jag brukar fastna för miljöerna i filmer jag ser vet inte varför, jag gillar när de utspelar sig på ett vackert eller speciellt ställe. Denna filmen hamnar i högen en av de bästa filmer jag sätt. Jag ska inte säga så mycket mer,  men jag hade kunnat babbla på hur mycket som helst om hur berörd jag blev och varför men jag vill inte avslöja för mycket så om ni inte sätt den gör det snarast, ni kommer inte att ångra er! Filmen får en att tänka till på livet..

så filmen får 5 av 5 möjliga av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback