Sammanfattning av sommaren, lite sent kanske

2010-10-13 | 22:40:35 | Listor



Sharon Tate


Gjorde du något du inte fick -
ja en massa men sen får jag ju typ inte göra så mycket heller
- Hur många badturer gjorde du - inte så jättemycket, jag är ingen strandmänniska även om det kan vara skönt ibland.
- Shoppat mycket - ja en del, har mest lagt det på skit dock haha.
- Vilken låt påminner dig om sommaren 10 - oj, en massa.men bla. alors on danse med stromae.
- Har det varit fint väder- ja mycket fint faktiskt, mycket värmt och soligt.
- Vad var det bästa med sommaren 10 - STUDENTEN!!!!!!!!!!! :D och alla roliga utekväller samt Marianne Faithfull konserten.
- Och vad var det sämsta - Jobb, jobbade så himla mycket och att jag inte åkte till peace and love.
- Festade du mycket- ja rätt så mycket, men inte jätte. Blev mer i slutet av sommaren och nu.
- Testade du något nytt- ja, gjorde jag minsann.
- Blev du kär - nej, inte alls. jag är dålig med sånt.
- Vad önskar du att du kunde gjort mer - ingenting som jag kommer på nu, önskade att jag jobbade mindre dock och kunde ha mer kul. Men iofs så blev det gött med pengar.
- Vem umgicks du med mest - Elin, Lovisa, Martina, Micke, och i slutet av Sommaren Ebba.
- Blev du sårad - ja, lite grann.
- Var du på något bio besök- ja, såg Eclipse med Thelma min kusin (10 Juli, värmaste dagen på hela sommaren, riktigt äckligt varmt var det) och en gång med Sandra.
- Skadade du dig - japp.
- Godaste drycken - White Russian
- Saknade du något/någon - nej.
- Vad spenderade du många timmar på - lyssna på musik, sjunga, kolla film, umgås med vänner, fika på uteställen, jobba mm.

- Hur många kysste du - Kysste en person dock flera gånger. Pussade? betydligt flera.
- Vilken festival - Landskrona festivalen.
- Bästa live bandet - Marinne faithfull och winnerbäck.
- Vart reste du - Danmark och träffade Marianne.
- Vem var den roligaste personen - oj, den är svår. Alldelles för många roliga människor i mitt liv och tur är det :)
- Något du ångrar - njeee, faktiskt inte vad jag kommer på nu iallafall.
- Sommaren 10 snygging -
ja, några finns det allt.
- Sista frågan, har sommaren 10 varit bra - ja väldigt bra, nackdelen var väl att jag jobbade på tok för mycket.

 

Nu ska jag kolla på lite film, hyrde tre flmer idag, kunde inte motså när jag gick in på hemmakväll. Sitter uppe och väntar på att pappa&bror ska komma hem från Amsterdam, de kollade fotbollen igår.


Kommentarer
Susanne säger:

Bra sommar du verkar ha haft, men var inte det en resumé av året sommar? Alltså 2010, inte 2009? :)

2010-10-14 | 00:51:55
Bloggadress: http://soudesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback