ORKAR INTE MER...

2011-04-02 | 22:12:50 | Personligt

fortfarande sjuk eller vad man ska kalla det, igår var de så hemskt att jag fick ringa sjukhuset. Ringde halv elva och lämnade mitt telefonnummer eftersom de var kö, jag var nummer 6. Men efter en timme ringde jag igen, lämmnade telefonnummret igen men telefonsvararen sa att jag redan låg på kö. Efter FYRA JÄKLA TIMMAR ringde jag igen och lämnade mitt mobilnummer efter 20 min ringde de igen och då hade de ingen tid förän på måndag, men nähe??? "Du får ringa till akuten ifall de blir värre isåfall" sa hon i luren. Vilken bra sjukvård vi har i sverige aså, jag vet den är gratis men jag betalar hellre lite och får en bättre sjukvård. Vi har tillochmed väntrum i Sverige på akuen, de är typ ironiskt. Det är akuten hallåå?? I många andra länder har de inte väntrum på akuten, du kommer in direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback