The L word

2011-04-20 | 22:53:59 | Film

Känner mig lite tom och ledsen, har kollat på alla sex säsongerna av The L word och såg sista avsnittet nu ikväll och nu känner jag mig ensam. Man blir alltid så ledsen när man kollat på en serie som tar slut! Vad ska jag nu kolla på liksom? Finns ju inget som är som exakt den serien. En av de bästa serierna jag någonsin har sett och jag är inte speciellt gay, fast jag älskar gay people haha. Jag älskar verkligen karaktärerna och allt, åhh! SKIT OCKSÅ! Så jävla bäst den serien är rolig, spännande, drama ja allt på sammagång! Sen har jag aldrig varit med om en serie där alla säsongerna varit sjukt bra (förutom vänner) för de flesta serier man ser håller inte måttet ända till slutet men de gjorde verkligen The L word!!! Nu vill jag typ bara lägga mig och gråta! nä, men ska köpa alla boxarna och se om alla säsongerna snart igen för jag har glömt lite eftersom de var typ 5 månader sedan jag såg säsongen ett.

En video med några roliga klipp på min favorit i serien även om jag har många, Shane gör så jag får lust att slänga ut min gadrob och bara klä mig sådär. Hur snygg är inte hon liksom!!? SJUKT! Börjar seriöst fundera över min sexuella läggning varje gång jag ser henne HAHAHA!


Kommentarer
Elvira säger:

Åh, The L Word har jag inte sett på år och dar! Lämnade kvar den första säsongen när jag flyttade hemifrån, men funderar på om man inte borde ta och köpa nån box med alla säsonger istället.

2011-04-21 | 11:01:33
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback