en finfin onsdag

2011-02-02 | 11:06:00 | Personligt

God förmiddag, har precis suttit och tittat på ett avsnitt av Skins. Ska snart iväg och luncha i stan och sedan blir det sånglektion hos Annette. Kan inte bli så mycket bättre just idag.

Funderar seriöst på att byta nummer, Nu har idioten jag liftade med ringt igen, idag ringde han två gånger och igår två gånger och sen har han ringt innan det också flera gånger. Det gått över en månad sedan nu kan han inte bara fatta att jag inte är intresserad och ge sig?! Desutom skickade han ett sms idag också med stora bokstäver exakt såhär skrev han: VF LÄGGER DU PÅ HELA TIDEN JAG HAR VATT SNÄL MOT DIG O KÖRT DIG HEM E DET ETT TACK AV DIG JAG VIL BARA PRATA
haha, jag orkar inte. Fattar ingenting, har pratat med träffat människan en enda gång och ja tyvärr har jag sett han på Väla också två dagar efter jag åkt med honom. Kan han inte fatta att han blivit dissad eller. Måste nu överväga att byta nummer, blir snart rädd haha.


Trackback