Bästa manliga karaktärer

2011-02-13 | 00:15:15 | Film

Tänkte göra en lista som Sandra gjorde favoritkaraktärer från serier men orkar inte lista tio och vet inte ens om jag har så många som jag nöjer mig med fem.


(6)
Sawyer - Lost




(5) - Chris Miles - Skins (måste erkänna att min favorit alltid var Tony av killarna men måste säga att Chris är mycket roligare&scharmigare så han är min favorit i slutändan.)



(4) Barney Stinson - How I met your mother






(3) Seth Cohen - The OC




(2) Ross - Friends























(1) Chandler Bing - Friends
















Kommentarer
Elvira säger:

Åh, älskar alla dessa karaktärer!

2011-02-13 | 18:22:41
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback