and i love skins do you?

2011-01-27 | 01:31:16 | Personligt



Jag är beroende av Skins, jag har sett färdigt hela tredje säsongen och nu måste jag beställa den fjärde och jag hoppas den är lika bra. Jag älskar Effy, jag älskar allt med henne men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är med henne som jag älskar fast jag älskar hennes klädstil i serien det kan jag ju iallafall säga desutom kan jag relatera till henne ibland vet dock inte om det är bra eller dåligt annars tycker jag bra om Freddie med, så söt. Mer har jag väl egentligen inte att säga än att jag börjar bli sjuk också, jäkla hals som aldrig tycks bli bra.


Kommentarer
Elvira säger:

Älskar också Effy! Och Freddie är perfektion enligt mig.

2011-01-27 | 13:23:51
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback