Wish I lived in Hollywood

2011-01-15 | 21:58:04 | Personligt



Har jobbat hela dagen idag, nu har jag myskväll och har kollat på lite TV och en ny serie som börjat på barnkanalen idag haha orkar inte mig själv men jag tycker om sådana barnprogram ibland, dock var den faktiskt spännande och den fortsätter nästa lördag. Förresten har jag har jag nästan precis skaffat tumbrl och jag fattar ingenting. Vet inte ens vad man använder det till? lägga upp bilder bara?!

Nu ska jag nog titta lite på The girls next door, har de tre första säsongerna som jag köpt när jag varit i USA. Jag älskar verkligen det programmet, underhållande och jag blir alltid så glad när jag kollar på det, livar upp min gråa vardag och jag drömmer mig bort till solen, härliga människor, lyx och Los Angeles. Kendra är så sjukt rolig med världens härligaste skratt! Vi körde förresten utanför Playboy Mansion när jag var i Los Angeles nu i november, sjukt häftigt men man såg inte så mycket pga av stängselet och alla höga träd och buskar men jag såg en del och det var så sjukt häftigt att se det på riktigt ville bara springa in där och bada i deras underbara pool :)
Vi körde även förbi några andra kändisars hus bl.a. Christina Aguilera, fd. Ozzy Osbournes hus, Angelina Jolie&Brad Pitts hus, Tom Cruise&Katie Holmes hus deras hus var helt sjukt, deras hus låg på en kulle och grinden var liksom nere vid vägen, snacka om att de var instängda. Sen körde vi förbi Michael Jacksons hus också och en massa flera kändisars hus men dumt nog har jag redan glömt vilka fler det var.


Kommentarer
Elvira säger:

Tumblr fungerar som en microblogg. De flesta jag följer uppdaterar ibland med lite text, men oftast med bilder på ex. skådespelare eller filmer. Lägg gärna till mig. :) Heter samma som mitt bloggnamn (anonvampiresdiary).

2011-01-16 | 01:25:16
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback