bästa helgen

2011-07-06 | 22:39:28 | Personligt

Här var det inte så aktivt men har haft så mycket att göra den senaste tiden att jag inte haft tid att uppdatera. Hade världens bästa helg, I fredags förfestade Michelle och jag hemma hos Åberg, hade askul där. Vi satt utomhus, spelade kort och drack. Efter de drog vi till stan där vi träffade en massa andra (Bl.a. alla boisarna och danskarna som är nere för att festa och supporta och se BoIS. Dem är från Århus så blir värsta fotbollsträffen typ askul) sen sov jag, strömnes och två andra hos måns sen skulle jag upp igen vid 7 för var tvungen att åka hem för skulle till Åberg igen vid 10 med Michelle så skulle vi ta tåget till falkenberg för att se BoIS. Strömnes, Måns och dem skulle åka Boisa Bussen och den var full så michelle, jag och några andra tog tåget vi var 12 stycken som tog tåget. Fick ingen sömn alls. typ 3 timmar. fyfan. I falkenberg var de as kvavt och fuktigt. Vi skulle egentligen gå till en pub och träffade de som åkte bussen men polisen var där och sånt och de var så varmt så vi gick direkt till arenan. Efter ett tag såg vi Polis bilen köra mot arenan och så kommer hela Boisa gänget skrikande efter polisbilen haha så jävla kul. BoIS förlorade och var så dåliga att Michelle och jag gick i halvlek, gick ingen buss till tågstationen och ingen av människona i staden kunde ens taxinummret så vi åkte svartaxi haha. Var hemma vid halv 8 så hämtade Michelles mamma oss och så åkte vi inom mig och sen direkt till Michelle och fixade oss sen till Kp på förfest. Typ de flesta hade däckat men Michelle, Linus, Kp, Bulan och jag satt och förfestade i köket och vi hade iallafall askul. Sen drog vi till stan och hade trevligt där med med resten av boisarna och danskarna. Detta var den korta versionen men jag hade en av världens bästa helger i mitt liv (förutom att jag jobbade 10 timmar nästa dag.) Jag har verkligen världens bästa vänner <3



Innan matchen.


Bulan.                                                                           Michelle och Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback