“I don’t necessarily agree with everything I say.”

2011-06-06 | 13:29:07 | Personligt




Det har ändå varit en fin helg, i Fredags hade vi fint besök från Frankrike (släktingar.) och även våra släktingar från Stockholm var här. Det var trevligt. Vi hade en trevlig kväll och god middag och bra musik men sedan gick jag för att träffa Michelle och vi drog till stan det var trevligt det med. I lördags var jag bortbjuden till Lina och de var en trevlig kväll där också, hennes vänner är supertrevliga! Efter de drog vi till stan men åkte hem rätt så tidigt. Vid två iallafall.

Igår mådde jag ännu sämre, vilken skitdag på jobbet. Var irriterad hela dagen och var allmänt sur (bakfull plus 50 grader där inne) och tappade humöret på vissa folk så att jag skrek lite på en arbetskamrat vilket jag inte brukar göra men de kan väl behövas ibland.

Idag firar vi Sverige, vackra Sverige. Sveriges Nationaldag är ändå en viktig dag så den ska firas med lite god mat och dessert. Grattis Sverige! Du vet att jag har någon form av hatkärlek till dig ibland men jag älskar dig!! ;)

Ikväll blir det film och mys också, ska skriva en önskelista till min födelsedag som är på söndag!
vad sjutton önskar man sig? Blir svårare ju äldre man blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback