Tisdag

2011-06-14 | 21:16:26 | Personligt




Sitter hemma hos Lina just nu, är hundvakt åt hennes lilla mopsvalp. Tog med Charlie och är så stolt över min lilla vovve för han är så duktig så och lyder mig. Han brukar annars vara skällig och morra mot andra hundar men han är så duktig. Han kommer bra överens med Aston. Jag är egentligen sjuk men är ändå bara här hemma med dem så det går bra, fast jag fick nog min axel ur led för ett tag sedan när jag busade lite med dem. Gör sjukt ont! Kollade Linas utbud av film så just nu ser jag ett avsnitt av Criminal Minds och sedan ska jag se en Thriller som heter "och han älskade dem alla" med Ashley Judd och Morgan Freeman. Älskar Ashley Judd Thrillers och Morgan Freeman är en av mina favorit så kan inte bli bättre!

I Fredags var de student och jag var ute i stan, först hemma hos Lina med trevlig sällskap. Blev lite väl full kanske haha I stan träffade jag en massa människor och vi dansade på Tages hade sjukt trevlig och jag och en killkompis åkte hem halv 6 på morgonen. Men hade askul.  I lördags skulle jag egentligen haft förfest (för fyllde år i söndags) men ställde in för var för bakfull så umgicks med Michelle och Philip istället vi var hemma hos Kp med några stycken och hade lite 90-tals kväll haha. Blev en runda i stan också men åkte hem redan vid två.

Nu ska jag fortsätta kolla film!

Puss

Kommentarer
sandra säger:

grattis i efterskott!

2011-06-14 | 21:57:47
Bloggadress: http://www.zerozeroni.tumblr.com
Elvira säger:

Vilken söt vovve! Och grattis i efterskott! :)

2011-06-15 | 11:22:07
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback