Dag 06 – Min dag

2011-03-22 | 23:09:05 | Personligt




Jag har tappat lusten att blogga men för att inte bli alltför oaktiv här inne på bloggen så gör den där listan.

Dag 06 – Min dag
Körlektion 10.20. Med typ världens bästa körlärare och det gick faktiskt asbra.
Lite shopping efter det och lunch med pappa. Var riktigt varmt ute idag så svettades i min vinterjacka, tog bussen hem och var nere på ica ankaret och köpte en tidning och en glass (pga. det solig vädret.) Vid halv 6 åkte pappa, bror och jag till Väla. Köpte inget. Men var där dock inte sålänge heller, (ja och shoppa med bara killar är inte så kul faktiskt.)
Köpte med oss mat hem, från Max faktiskt, äter typ aldrig där men de har den godaste vegitariska burgaren faktiskt Greenburger heter den, asgod! Mc Donalds vegetariska är asäcklig, torr usch. Burger Kings är också god men har tröttnat på den eftersom det är den enda jag äter när jag jobbar där och har min lunch. Efter det satt vi och kollade på TV och Veckans brott. Nu sitter jag här och ska snart sova eftersom jag ska jobba imorgon åhh noo. Men har en sak att se framemot iallafall och det är att hämta mina skor från Nelly som jag har beställt. Har tyvärr inga roliga bilder att bjuda på för jag undviker att ta foto på mitt bleka hue tills typ juni ngn gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback