en ny tatuering kanske

2011-03-01 | 23:27:55 | Inspiration



Jag har inget liv längre, jobbar hela tiden. Lever för fan där ute! Imorgon ska jag till körskolan och kanske skriva in mig och sedan sjunga för att sedan åka till jobb. Idag slutade jag kl. 21. Är trött på mitt liv, behöver en förändring, orkar inte bo här längre. Men kommer bli en fin lön iallafall och då ska jag unna mig något fint som en ny tatuering?! Älskar denna tatueringen som pryder Leona Lewis ryggrad, perfekt storlek och allt. Tycker den är så vacker. Förresten hennes tatuering är en hylling till hästar.

"'Their beauty captures every eye, a gift from God for all mankind, they lend us wings so we may fly, to ride a horse is to ride the sky.' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback