lite av de senaste

2011-03-29 | 00:34:03 | Personligt

Lite uppdatering; I lördags jobbade jag och elin några timmar, var i stan tidigt (pappa skjutsade mig) och fixade present till Elin som fyllt 21. Efter det hämtade vi upp elin och pappa körde oss till jobb. Sedan på kvällen hade elin lite fest och det var trevlig, drog till stan sedan och där hände lite roliga saker. Bl.a. en äcklig snuskgubbe som inte tyckte att Natta skulle köpa hamburgare utan han kunde göra en till henne istället. Satt och pratade med en gammal killkompis från grundskolan som jag och min dåvarande bästa kompis brukade vara med en period, roliga minnen! Delade Taxi hem med Strömnes och Måns, Månsson kräkte i taxin eller chauffören stannade och han öppnade dörren och kräkte haha.. aw!

Bästa Taxichauffören på länge:
Måns: mår så dåligt att JAG DÖR!!
Chauffören; Vi kanske ska ta ett stopp inom kyrkogården då? -
Ska jag ringa likbilen istället?
HAHAHAHA

Idag har jag spenderat dagen med Elin, på kvällen kom lulle och Natta och vi kollade på BB, Elin hittade vad hon trodde var en heroinspruta i en av sina kökslådor. VEM HAR LAGT DIT DEN? HJÄLP!! tror dock inte de var en knarkspruta, hade ju ingen nål men de var rätt likt. Läskigt! Imorgon ska jag luncha med samma peeps och sedan ska jag jobba kväll!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback