snälla yrsel försvinn

2011-03-31 | 18:03:28 | Personligt

Har jobbig yrsel just nu, måste vara medicinerna. Tänkte först att de kanske vart för att jag inte äter kött och tar inte heller proteinpulver men tror nog de är medicinerna. Känns som jag lever lite i en dröm, det är otroligt läskigt. Ni vet den känslan man ibland har när man går upp på morgonen och är väldigt trött? lite ur balans liksom? Ibland som man är lite full?!! svårt att förklara men alla jag har berättat de för vet känslan men skillnad är att just nu har jag den dygnet runt, varje dag. Har känt så nu i mer än två veckor. Fast nu de två sista dagarna har de blivit värre, jag hoppas verkligen att de slutar snart fastän jag går på medincinerna för jag ska liksom ta dem till slutet på Juni och såhär vill jag inte ha de fram tills dess! De stod på bivärkningarna att yrslen kan försvinna under medicineringens gång eller efter man tagit medicinen, jag hoppas självklart på de första. Idag hade jag körlektion också, snacka om läskigt. Men de gick ändå bra men de var ändå väldigt otäckt att köra. Men jag måste liksom ta körkortet nu med eller utan yrsel. Kan inte vänta, jag får väl bara försöka vara mer fokuserad. Det kommer bli svårare för mig men jag ska göra mitt bästa. kändes som jag skulle svimma en period där framför ratten, men det är en månad kvar till intensivkursen så jag håller tummarna på att detta försvinner tills dess.

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback