en tråkig fredag

2011-03-19 | 00:41:00 | Personligt


Jag vet att jag bara postar bilder på leona lewis nu förtiden, but I can't help it, I just love her.


Jobbat idag, och hela helgen är äntligen ledig måndag, tisdag. SKa klippa mig på måndag och färga håret och sedan på tisdag ska jag ha min andra körlektion. I maj tar jag intensivkursen var tvungen att skjuta fram det pga. att jag inte fick ledigt från jobb. Fick mitt nya schema för april, jobbar 10 timmar nån dag. SUUUUPERKUUUL!!!!!! Snacka om att jag kommer bli knepig i huvudet i slutet på den dagen!! Men behöver pengar, ska till Norge i början av april på reunion, egentligen tänkte jag strunta i det, jag har inte känt lusten att åka iväg och träffa alla igen, vet inte varför tror det är medicinerna som spökar. Men när jag väl kommer dit vet jag att jag inte kommer att ångra att jag åkte. Det är inte för att jag inte vill träffa dem egentligen, men känner att jag är allmänt seg pga. medicinerna så jag kommer inte att ha kul och jag får ändå inte dricka, känns som jag kommer vara så tråkig och när alla andra är flummiga och asfulla haha. Men jag började ju dricka rätt sent, var typ 19? hahaha. Jag hatade verkligen alkohol innan, var ändå på puben ibland och när killar försökte bjuda mig sa jag att jag inte drack och de bara fortsatte att försöka övertala mig men jag sa nej varjegång och då blev dom tillsist as sura och tyckte jag var löjlig för att jag inte drack. Men jag gillade inte sprit så varför skulle jag dricka? nu gillar jag de dock men jag hade kunnat leva utan det.. Kanske borde bli nykterisk igen haha.

Idag har jag känt mig riktigt seg, tror det är mediceinerna. Förresten har jag någon konstig knuta under hakan som är lite öm. Mamma misstänker cancer, men så brukar hon misstänka det värsta om allt också. Men kanske får ta och kolla upp den iallafall.

Nu ska jag sova, natti!

(aktiverade förresten min facebook idag, tog liksom bort den för några veckor sedan och fy för vad de var skönt. Jag behöver liksom inte veta precis allt om alla människor på facebook när det ska äta, till skolan, röka, jobba, gå på toaletten osv.. var så skönt att slippa gå in där flera gånger om dagen, man blir liksom beroende av det. Nej, tror jag tar bort den sen igen kanske föralltid?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback