Burlesque

2011-05-26 | 21:38:00 | Film



Burlesque var awesome, gillade den väldigt mycket. Christina Aguilera är ju fantastisk och eftersom hon var min största idol från 13-18 årsåldern så fick jag tillbaka alla de där känslorna hehe. Tycker fortfarande att hon är fantastisk även om jag inte lyssnar på henne lika ofta. Men hennes röst får verkligen vilken låt som helst att låta bra och de är inte många som kan, är helt säker på att hennes röst till och med hade fått Rebecca Black's låt Friday att låta bra hehe.

Kommentarer
Elvira säger:

Christina Aguilera tillhör också en av mina favoriter. Förvisso lyssnade jag på Britney ett tag, men Christinas röst tillhör en helt annan klass. Det är i alla fall vad jag tycker. :)

2011-05-27 | 14:38:48
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback