blir så ledsen

2012-01-15 | 13:40:29 | Personligt

Hatar när folk där så unga. Känns så konstigt att du levde igår och idag är död. Fy tusan! Hoppas du har de bättre nu, Vila i frid Johan.

Ska inte säga att jag kände dig speciellt bra men vi pratade rätt mycket i sommras flera gånger och du var alltid väldigt snäll mot mig. Blir så ledsen fast vi inte har umgåtts på de sättet, usch!

Hejsan
vi må ha hälsat på vrandra
så väldigt sällan
så att man inte kan räkna på händerna så att säga
men jag vill iaf hälsa
, och säga att du är väldigt vacker!
jag vet inte varför jag berättar detta
ehm
ja
det enda jag kan säga är att du är enormt väldigt vacker


Fick detta av Johan för lite mindre än två år sen, känns sjukt att läsa de nu. Men Tack, jag blev väldigt glad skall du veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback