ekonomi

2012-01-10 | 23:03:34 | Personligt

Har ynka 2000 spänn kvar på mitt konto, I Juli nu i sommras hade jag 20.000 var fasen har alla pengar tagit vägen? gått på onödiga saker. Eller ja tatueringen var dock inte onödig men all sprit ute på krogen, massa tåg & Taxi resor, och alla gånger jag fikat och ätit ute. Om jag sitter i en timme och funderar lite mer kan jag nog komma på fler lite mer bättre saker pengarna gått till men de är inte så viktiga att jag kommer ihåg dom nu iallafall, dumt av mig att slösa bort allt sådär även om jag har varit försiktig med pengarna jag menar för att inte ha jobbat nu på ett halvår så har jag tagit de lungt med pengarna. Telefonräkningen är aldrig kul att betala hade jag sluppit den hade säkert varit 7000 kr rikare. Åker verkligen till Australien vid rätt tidpunkt. Ska ju jobba där nere, åh längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback