nervöst

2012-01-24 | 22:37:43 | Personligt

Fy tusan vad nervös jag är inför resan, Imorgon är det två veckor tills jag åker. Visst har jag tjatat om att åka bort länge nu och det är ju klart att jag vill åka för blir bara deprimerad av att gå hemma men samtidigt kommer jag ju sakna alla här hemma. Får tänka att jag kan ju faktiskt komma hem när jag vill. Det känns också läskigt att jag ska klara mig helt själv, flyga så långt själv. Men man blir ju bara starkare av att lära sig att klara sig själv. Det är ju bara en nyttig erfarenhet! Måste lära mig att ta hand om mig själv. Kommer bli jobbigt att säga hejdå till alla, usch! Kommer säkert börja gråta på flygplatsen. Det kommer nog vara det jobbigaste!


Den jag kommer att sakna allra mest är nog Charlie, för honom kommer jag ju inte kunna prata med. åh vad jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback