snart så

2012-01-26 | 11:11:57 | Personligt

Ursäkta att min blogg har varit riktigt tråkig ett tag nu men efter allt som hänt har jag inte haft någon lust att skriva något kul utan har mest gått runt och varit deppig och då är det inte så konstigt att de har blivit just de jag skrivit också. Usch, de har varit fruktansvärda dagar (snart två veckor) men nu har jag börjat att må bättre och ser framemot att komma iväg till Australien och tack och lov för det. Trodde aldrig min depression de skulle gå över.
Var med Elin igår, först var vi på stan och sedan kom jag hem till henne lite senare. Hon har ny lägenhet, superfin och fantastisk utsikt.

Nu kommer en kompis snart med lite lunch och så ska vi kolla på film, Ikväll ska jag sjunga och kanske börja packa också. Jag åker nämnligen om mindre än två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback