,

2012-01-19 | 01:59:02 | Personligt




Jag hoppas så fruktansvärt mycket att Australien kommer bli fantastisk! För jag är så fruktansvärt deprimerad just nu, jag gråter mig själv till sömns. Allt jag tänker på är döden. Det här med Johan väckte upp en massa fruktansvära saker inom mig och jag vet inte var jag ska bli av. Det jobbigaste med detta är att det finns absolut ingenting jag kan göra så att han kan komma tillbaka. Allt har blivit så sjukt deprimerande och det känns som om jag känner honom mer än vad jag gjorde fast det är väl så de blir när man bor i en liten stad. Tänker på de stunderna då vi pratade och han ville att jag skulle komma till han och hänga, men det blev aldrig av och jag ångrar de som tusan nu! Ångrar att jag inte var ute i lördags också, ett sista farväl liksom eller att jag kunde gjort något så de inte hände. Snälla låt Australien bli underbart annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! Jag som var så glad precis innan allt detta hände nu är allt så deprimerande. Hoppas allt blir bra igen i Australien så jag får lite annat att tänka på och inte bara detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback