,,

2012-03-02 | 13:21:13 | Musik

Kom till min nya lägenhet idag, har bott med ett par franska vänner innan. Har varit ute och ätit och handlat lite bl.a. till mitt hår. Mitt hår ser fan förjävligt ut här nere, står åt alla håll säkert den fuktiga luften som gör det. Ser ut som ett troll.

Var inom en affär häromdagen och där spelade dom gamla Avril Lavigne låtar, så himla nostalgisk jag blev eftersom jag lyssnade på henne så mycket när hon precis slått igenom då jag var 12 år. De låtarna har jag inte hört på aslänge och när jag hörde dom i affären blev jag lite förvånad att jag fortfarande tyckte de var bra så nu sitter jag och lyssnar lite, åhh nostalgi för mig!! Första albumet seriöst, vet inte om de är för att de är nogalgisk för mig men jag tycker fortfarande att det är asbra!



Denna är en av mina favoriter, älskar texten. Tänker på gamla tider och blir lite tårögd nästan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback