lite av sommaren 2010

2010-08-23 | 23:55:35 | Personligt

Lite sommarbilder, för det mesta har jag bara jobbat tycker jag men har även haft många roliga dagar och många av dagarna har jag inte haft kameran med men här är några bilder av min sommar iallafall :) Tack för denna sommaren!



jag tog studenten den 11 Juni 2010. Ett år försent eftersom jag bytade linje och fick gå om ett år men jag är glad att jag gjorde det för då fick jag ett år till på mig att bestämma vad jag ville göra även om jag inte rikigt vet det fortfarande haha. Men om jag inte gått om hade jag heller aldrig fått lära känna vissa underbara människor speciellt Camilla och Sandra och dom hade jag aldrig viljat vara utan <3 tänk om vi aldrig hade träffats nej usch vill inte ens tänka på det haha.









De två bästa! <3




Världens bästa Annette, min underbara sångpedagog!







Jag öppnar prestenterna och ler mot kameran ;)

Älskade kusin!




Den 24 Juni, en underbar solig dag på ven, vi hyrde tandem cyklar och cyklade runt ven, riktigt härligt var det. Vi låg på stranden och solade och grillade. Vi åkte in vid halv 11 tiden och åkte med sista båten hem vid 9 och efter det blev den en runda ner till stan.




















Såg Marianne Faithfull live i köpenhamn, helt fantastisk!
Jag fick plats allra längst fram med bara en halv meter fram till scenen och jag satt i mitten också så hade henne nästan precis framför mig. Hon var precis som jag trodde, väldig trevlig och pratglad precis som hon är i intervjuer. Lika snygg också, väldigt snygg för sin ålder. Hon skrattade och skojade och berättade roliga saker. Sedan sjöng hon till mig och tittade och log mot mig hela ofta i hennes sånger, jag sjöng med kanske vart därför :) men jag var ju en av det yngsta i publiken också. Sedan sjöng hon "I love you" och pekade på mig. Kan nu tänka er hur lycklig jag vart då? Efter konserten kom hon ut och ställde sig precis ute vid scen kanten och jag gick fram och hon tog mig i handen och sa "Thank you" lika lycklig vart jag då och det varar fortfarande. Hon sa inte något till de andra som stod där. Bara mig, då känner man sig speciell på ett bra sätt för en gångs skull.. Aldrig kommer jag glömma den dagen. Finaste Marianne..



Det ser längre ut än det var, men jag satt mycket längre fram men kameror gör i princip alltid att det ser längre ifrån :( :(



Jag har mest videoklipp från konserten, lägger upp de någon dag!




Personalfest i helsingborg med jobbet, Vi grillade på stranden och lekte lekar sedan gick vi ut i stan på hamnkrogen där jag och gustaf tog träffade och tog foto med bl.a. Måns Möller och Soran ismail och sedan drog  några av oss vidare på tisdagsklubben på le cadinal och dansade till sent på morgonen, En trevlig kväll! :)






Gustaf var fullast hahahaha har en video också, kommer kanske upp sen!







Elin och André.


Elin och jag.









Vi träffade Måns Möller och några andra ur humorgänget.





Lina och Emelie träffade dem på hamnkrogen sen skulle de också till Cardinal så vi dansade där.



Nu är sommaren snart slut, min bror har redan börjat skolan och jag känner lite ångest. Hur ska mitt liv se ut? När man gick i skolan hade man något att gå till varje dag och man kunde fortfarande planera sitt liv utan att stressa för man var ju tvungen att gå ut skolan först iallafall innan man behövde ta tag i sitt liv. Jag brukade iallafall tänka "När jag gått ut skolan ska jag..... Men jag måste gå ut skolan först"  men nu har jag slutat skolan och känner ångest inför allt med framtiden. Jag måste bestämma mig snart iallafall, får panik. USA? Paris? England? Nej först ska jag resa ett tag sedan får jag se vad det blir av mig, förhoppningsvis blir det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback