världens idiot

2010-08-29 | 18:45:01 | Citat

En riktigt idiot kom in och handlade på jobb idag, okej lite kul var det ju.

En man i 45 års åldern kommer in med sin dotter det beställer först mat av en kollega till mig och sedan vill de ha kaffe också så då beställer de av mig

Man: en kaffe och en te
Jag: stor eller liten?
Man: öööhhhh, om jag har stor eller liten vadå?
Jag: nej men på KAFFET
Man: jaha men det var en väldigt konstig fråga
Jag: ehh oookej..
Han: ja Men ta stort på allt

Helt seriöst var han också, skämtade inte det minsta.


Sen skulle jag hälla upp te vatten och gav han en sådan lipton påse

Man:
Är det de enda Teet ni har?
Jag: Ja
Man: jaha, det var ju inte bra. jaja det får gå
Jag: jaha okej
Man: ja det får gå men det är ju ett skämt altså
Jag: Vadå? Vad är fel på det?
Man: ja ni kunde åtminstone haft svart te

Men ursäkta vi är faktsikt en hamburgar resturang ofta man har olika sorters te då. Vi säljer knappt något te.
Såna otrevliga idioter vill man bara säga åt, men det får man ju inte tyvärr annars hade jag gjort det massvis med gånger. Lipton är ju svart te(?) IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback