det värsta som kunde hända (nästan iallafall...)

2010-10-07 | 12:31:59 | Musik



jag är så otroligt ledsen, besviken och arg. Jag fick ett mail förra veckan om att jag var inbjuden till Victor Noréns showcase där han ska spela fyra låtar från hans nya skiva. Sen är det mingel och sånt och kommer vara mest pressmänniskor där. Jag har ingen aning om varför jag blev inbjuden men jag tackade självklart ja. Har varit eller är ett stort fan av Sugarplum fairy. Jag blev så glad och fick ett mail tillbaka att jag skulle få mer information osv och nu blev jag inbjuden på facebook och allt. Sen nu har de ändrat datum till den 2 November och det är just det datumet jag åker till USA. Nej usch, ni kan inte ana så ledsen jag blev. Detta är sånt som bara händer en gång liksom, hur ofta händer sånt här? nej så besviken jag är. åh, kan inte sluta tänka på det. Kan inte fatta att jag inte kan gå, har lust att avboka hela USA resan. Nej nu ska jag inte överdriva men det känns faktiskt i hjärtat att jag inte kommer kunna gå dit.

Idag kommer jag dränka mina sorger med kanelbullar som jag inte bakade sist jag skrev att jag skulle det eftersom jag fick ett sms av Emilia att jag skulle komma ner till stan så vi kunde luncha men får göra det idag istället och så ska jag kolla på någon film.


Tyvärr Victor vi kommer inte ses denna gången, men förhoppningsvis någon annangång.

Kommentarer
Elvira säger:

usch och fy, när sådant händer och krockar med någonting annat är det alltid surt.

2010-10-08 | 11:59:14
Bloggadress: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback