fotboll

2010-09-29 | 01:08:50 | Personligt

Varit och kollat på fotboll idag med Ebba och Emilia. men oj vad kallt det är, fick inviga min (fejk) pälsjacka idag. Ebba krängde tre korvar, otroligt hur hon kan. Hon är så liten okej, jag ska inte säga något jag krängde två och jag är också rätt så liten.  Tyvärr vann inte vårt lag, blev så jävla lack. Men så är det! Vi blev så lacka att vi gick in och tröstade oss med att ta två shotar innan vi stack hem, vi är inte kloka vi!

Har nyss tittat lite på ghost writer, väldigt bra film som jag såg på bio tidigare i år! Älskar Roman Polanski så det var ett måste, fast jag älskar ännu mer hans före detta fru men det har ni väl märkt.. Sharon Tate!

Enligt mig finns det ingen vackrare, absolut ingen!!!
Eller fanns, sorligt som det är.


Sharon Tate



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback