jag saknar dig, sommaren.

2010-09-14 | 16:10:28 | Personligt

Jag är arg och lite deppig, deppig bl.a. för att hösten är här, jag trodde att jag längtade till hösten men jag hade tydligen fel. Jag saknar sommaren något oehört, jag har inte gjort hälften av alla saker jag ville göra i sommras. Jag ville åka till någon skog någonannanstans i Sverige och plocka bär och bada i en sjö, Jag ville rida barbacka på hästar och paddla kanot till någon ö. jag ville uppleva riktig svensk sommar. Det enda jag upplevde var Burger King och tråkiga kunder, det var de mesta av min sommar och det suger. Detta är min sista svenska sommar på ett tag, nästa sommar befinner jag mig antagligen i USA, men en sommar i USA är nog inte helt fel det heller. Men nästa sommar igen då tänker jag ta bilen och bila runder i nästan hela Sverige och uppleva riktig svensk sommar.

Men om lite mindre än två månader ska jag tillbaka till värmen iallafall, det ska bli så skönt att komma iväg och jag har iallafall en av mina favorit månader framför mig, December! Jag älskar December månad, min favorit högtid är julen.

När jag ser dessa bilderna vill jag bara ha tillbaka sommaren.



Kommentarer
Susanne säger:

Tack rara du!



Anledningen till att jag rösta idag är för att jag inte har tid på söndag. Du har några dagar på dig att välja vad du ska rösta på. Jag tycker det är bra att du går. Hejja hejja!



Och du, det kommer en till sommar. :)

Om man längtar, för mycket, blir det aldrig som man föreställt sig. Så...ta till vara på nuet. Vardagen har sin charm.

2010-09-14 | 18:38:35
Bloggadress: http://soudesune.blogg.se/
Elvira säger:

jag älskar också december och julen. åh, som jag längtar redan nu! haha :)

2010-09-15 | 15:09:49
Bloggadress: http://madaboutzooey.blogg.se/
marina säger:

sv; jag visste det! simon gifter sig ju med henne i the boat that rocked, jag tror jag glömt henne för att hon var en sån subba i den filmen x) önskar att jag sett mad men men det har jag aldrig lyckats med.

2010-09-15 | 19:33:11
Bloggadress: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback