you think im pretty without any makeup on

2010-09-01 | 19:40:55 | Musik

Idag har jag sjungit hos min sångpedagog Annette och sedan fikade jag på expresso house med Sandra och Helena. Mysigt! Sedan har jag kollat på några avsnitt av Vänner och ätit kvällsmat.

Sitter och lyssnar på Katy Perrys nya album "teenage dream" dock är jag lite beskiven, jag som älskar katy!! och jag älskade hennes första album "one of the boys" där var många bra låtar som t.ex. waking up in vegas, hot n cold, i kissed a girl, mannequin och mina två absoluta favoriter ur so gay och thinking of you.
På nya skivan gillar jag bara än sålänge tre låtar California gurls, not like the movies och teenage dream. Men ska lyssna lite mer för ibland så tar det ett tag innan man börjar gilla vissa låtar.


Kommentarer
Elvira säger:

personligen gillar jag verkligen hennes senaste. hon håller sin till en viss del till samma sound som på förra skivan, men samtidigt känns det som att hon har gjort Teenage Dream lite mer "vuxen".

2010-09-02 | 14:35:47
Bloggadress: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback