lite mys hos idaa

2011-08-21 | 21:26:58 | Personligt

nästan precis kommit hem från Idaa, kom dit igår kväll och hängde med henne och Michelle (bara vi hemma.) Såg på tre filmen sen somnade vi gött i hennes mammas säng. Tror alla som hade hängt med oss hade blivit rätt så chockade speciellt om allt vi snackar om, ska inte gå in på det faktiskt. Vi är rätt så öppna liksom haha. Har fan inte skrattat så mycket på länge, grät av skratt. Orkar inte Michelles jävla kommentarer.

(JAHA MEN NI KAN FAN TA VEM NI VILL MEN JAG HAR EN FET JÄVLA POJKVÄN I DANMARK MED SIN JÄVLA BIG MAC.)

om han ens nämner big mac eller mc donalds när vi kommer dit så kommer jag dö av skratt kan jag ju säga. Eller om han säger "Mc Donalds? nej usch jag vill ha sallad" då kommer jag nog dö av skratt då också.

hahaha, skulle hört. Vi ska på en liten semester nästa månad och hälsa på några kill-kompisar och vi är redan exalterade och räknar dagarna. Michelle har ju redan en av dem efter sig som hon hånglade med förra året när de va här så hon känner att hon inte kan ta någon annan. Tror jag håller käft om detta nu!

tror jag lär radera detta sen ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback